Din dorinţa de a oferi companiilor prezente în România o paletă cât mai diversificată de servicii şi la un nivel ridicat de calitate, adaptate constant la nevoile acestora, evoluţiile mediului de afaceri şi situaţiei economice, începând cu 2019, Consult Evo reuneşte profesionişti din domenii precum juridic, fiscal, contabil, audit, accesarea fondurilor europene, management de proiect și al resurselor umane. În esenţă, firma oferă antreprenorilor posibilitatea de a regăsi într-un singur loc soluţii la majoritatea provocărilor cu care se confruntă în activitatea curentă.
„Anul 2020 a fost plin de incertitudine şi dificultăţi pentru mediul de afaceri autohton, dar a creat şi anumite oportunităţi pentru cei care au reuşit să-şi reaşeze activitatea din domeniile mai puţin afectate de efectele crizei. Măsurile implementate de autorităţi pentru sprijinirea mediului de afaceri au fost oportune şi au oferit acea gură de oxigen necesară atât antreprenorilor, cât şi angajaţilor”, subliniază Alina-Elena Stanciu, consultant fiscal/expert fiscal judiciar la Consult Evo.
În acestă perioadă, echipa Consult Evo s-a adaptat rapid la nevoile clienţilor săi şi le-a furnizat serviciile necesare pentru a putea beneficia de facilităţi fiscale acordate de guvern şi pentru atragerea cu succes a fondurilor oferite în cadrul programelor de sprijin în vederea asigurării capitalului de lucru, încurajării investițiilor, protejării locurilor de muncă sau pentru stimularea creditării.
Potrivit specialiştilor Consult Evo, în prezent, mulţi antreprenori au reuşit să-şi regândească planul de afaceri şi să se conformeze situaţiilor neprevăzute, având în prezent la dispoziţie un mecanism de finanţare prin aplicarea măsurii “Granturi pentru investiții acordate IMM-urilor”.
„Această criză a evidenţiat nevoia de transformare a mediului de afaceri autohton şi de educare a antreprenorilor pentru dezvoltarea unor afaceri mai bine pregătite pentru provocările și oportunitățile oferite de tranziția digitală şi cea către o economie verde. Noul Cadru Financiar Multianual 2021-2027 și pachetul de relansare economică Next Generation EU reprezintă o oportunitate pentru companiile româneşti, în calitate de beneficiari direcţi, parteneri de proiect sau furnizori de servicii şi produse în cadrul proiectelor care se vor finanţa. Prin cele două instrumente se oferă o finanțare de 1,8 trilioane euro (din care România poate beneficia de aproximativ 80 de miliarde euro) în următorii ani pentru a sprijini recuperarea din pandemia COVID-19 și prioritățile UE pe termen lung în diferite politici/zone”, atrage atenţia Alina-Elena Stanciu.
Prin serviciile de consultanţă pe care le oferă clienţilor săi în procesul de accesare a fondurilor nerambursabile echipa Consult Evo îşi doreşte să contribuie la dezvoltarea unor companii durabile şi mai reziliente la provocările mediului de afaceri. Firma oferă servicii complete, de la pregătirea dosarului de finanţare, implementare, management de proiect, până la încheierea perioadei de monitorizare.
„Deşi este evidentă nevoia de transformare, rămâne la decizia fiecărui antreprenor dacă îşi va adapta activitatea la cerinţele actuale, precum şi modul în care va decide să procedeze, valorificând sau nu oportunităţile existente. Pentru realizarea cu succces şi în mod eficient a acestui deziderat este esenţial să se colaboreze cu profesionişti care pot să ofere sprijinul şi informaţiile necesare în acest scop. De multe ori, absenţa acestora se regăseşte în costurile mai mari pe care antreprenorii sunt nevoiţi să le suporte sub forma unor amenzi, impozite suplimentare sau chiar ratarea unor facilităţi fiscale”, este de părere Alina-Elena Stanciu.
Consult Evo oferă servicii de consultanță fiscală generală și expertiză fiscală judiciară, răspunzând întrebărilor specifice ale clienților privind diverse aspecte ale legislației si practicii fiscale românești, elaborează opinii scrise și ține clienții la curent cu ultimele modificări relevante ale legislației fiscale romanești.
De asemenea, compania îşi susține clienții în momente dificile și oferă asistență pe parcursul derulării activității de control a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Inspectoratulului Teritorial de Muncă și Direcției Antifraudă, cât și în fazele ulterioare de contestație, urmate de procedura juridică de apărare în fața instanțelor de judecată.
„Un aspect important care nu trebuie să ne scape din vedere este prezenţa în mediul virtual, care s-a produs în timp record fără ca o parte importantă dintre companii să fie pregătite cu adevarat pentru a beneficia la un nivel ridicat de puterea Internetului şi Inteligenţei Artificiale, dar şi pentru a se proteja faţă de riscurile prezente în mediul on-line. În acest context, este esenţială lansarea unui program de finanţare nerambursabilă pentru digitalizarea companiilor şi obţinerea fondurilor pentru a implementarea de proiecte care să asigure o tranziţie sigură şi eficientă către mediul digital. Cu sprijinul expertului Daniel Chirtes, CEO Haptic R&D Consulting SRL (www.haptic.ro) asigurăm implementarea de produse şi servicii inovatoare finanaţate prin fonduri naţionale şi internaţionale”, punctează Alina-Elena Stanciu.
În opinia cosultantului amintit, accesarea pieţelor externe reprezintă o necesitate în vremurile actuale, context în care este evidentă importanţa participării la evenimentele cu prezenţă internaţională B2B, cu atât mai mult cu cât costurile generate de aceste demersuri pot fi decontate în cadrul proiectelor finanţate din fonduri europene.
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la:
M&A LINE CONSULT EVOLUTION S.R.L.
Alina-Elena Stanciu
Consultant fiscal/Expert fiscal judiciar
Tel: 0799 346 422
Str.Reînvierii, nr.3-5, Europa Primex Building SRL, mezanin, sector 2, București
www.consultevo.ro
Cristina ŞERBĂNESCU
cristina.serbanescu@ccib.ro