Ayurmed® – 25 de ani de tradiție ayurvedică în România

image_pdfimage_print

În februarie 1999, se înființa Star Internațional Med, companie care, sub brandul AYURMED și sub sloganul „Arta de a trăi sănătos”, avea să familiarizeze consumatorii români cu remediile și principiile ayurvedice printr-o abordare holistică a problemelor de sănătate, menită să trateze pacientul și nu patologia, din perspectiva cauzelor, nu a simptomelor. Astăzi, portofoliul Ayurmed® include 55 de produse, echipa numără 37 de angajați și compania plănuiește deschiderea unor noi facilități de producție.

În ultimul sfert de veac, sub brandul Ayurmed® a fost dezvoltată o gamă largă și variată de suplimente alimentare 100% naturale și de cosmetice, care combină beneficiile milenare din tradiția ayurvedică și terapiile inovatoare, obținându-se astfel produse adaptate la stilul dinamic de viață și la necesitățile consumatorilor din secolul XXI, precum și la specificul societății românești.

„Suplimentele alimentare Ayurmed® conțin plante consacrate în medicina tradițională ayurvedică, recunoscute în lumea întreagă pentru efectele lor benefice și, totodată, blânde pentru organism, precum ghimbir, ginseng, lemn dulce, piper indonezian, Ashwagandha, Amla, Neem și multe altele, provenite din culturi controlate, din zone nepoluate ale munților Himalaya”, explică farm. Andreea-Elena Iorgu, product manager în cadrul companiei. Fie tablete sau siropuri, produsele Ayurmed® nu conțin coloranți artificiali, amelioratori de gust sau organisme modificate genetic, fiind testate GMP (fără pesticide, ierbicide, metale grele sau substanțe radioactive). De asemenea, corespund inclusiv pentru dieta vegană sau vegetariană, nu conțin gluten (cu excepția SHECURE Tablete), iar siropurile sunt disponibile și în formule fără zahăr.

„Fabricarea prin presare la rece, fără procesare termică, în procese de producție acreditate internațional privind controlul calității, inclusiv conform standardelor ISO, permite conservarea proprietăților terapeutice ale plantelor și obținerea unor produse sigure pentru consum, care se asimilează rapid și fără a cauza dependență sau efecte adverse. Suplimentele alimentare Ayurmed® sunt avizate de către Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA) prin Serviciul Național pentru Plante Medicinale, Aromatice și Produse ale Stupului (S.N.P.M.A.P.S) – București, iar cosmeticele (creme de față, lapte demachiant, măști pentru față, șampoane, vopsea de păr pe bază de henna) sunt notificate la Comisia Europeana prin Portalul de Notificare a Produselor Cosmetice”, precizează farm. Andreea-Elena Iorgu.

Destinate întregii familii, de la copii până la vârstnici, produsele Ayurmed® abordează un spectru larg de tulburări: gastrointestinale, hepatobiliare, metabolice, respiratorii, cardiovasculare, osteoarticulare, imunologice, dermatologice, pediatrice, neuropsihice, urogenitale (feminine și masculine) etc. Cele 55 de produse aflate în portofoliul Ayurmed® sunt comercializate în farmacii și plafare din toată țara, pe site-ul ayurmed.ro, precum și în cele trei magazine proprii din București. Totodată, în cadrul Cabinetului de Consultanță Ayurveda, specialiștii Ayurmed® oferă consiliere specializată și terapii personalizate de fitoterapie și Ayurveda.

Prezența activă pe piața produselor naturiste din România a atras nu doar popularitatea brandului Ayurmed® în rândul consumatorilor, ci și un ecou tot mai puternic la diverse manifestări științifice, evenimente și expoziții de profil din țară și din străinătate, precum Body Mind Spirit Festival, Conferința Națională de Medicină Familiei, Conferința Națională de Pediatrie, Festivalul de Medicină Alternativă (TMA), Târgul Internațional de Bunuri de Larg Consum (TIBCO), Forumul Economic Româno-Turc, Expo BioFest, Expo Transilvania, Expoziția Internațională de Sănătate și Frumusețe Health & Beauty Expo, EzotericFest Timișoara, târguri de produse bio, Namaste India, Cosmoprof Bologna, Dubai Beauty World, Târgul Internațional Menope etc. În plus, având convingerea că sănătatea trebuie să fie accesibilă tuturor, echipa Ayurmed® s-a implicat, de-a lungul anilor, în numeroase campanii caritabile pentru comunități și familii defavorizate.

„Datorită calității produselor și serviciilor oferite, compania a înregistrat o creștere constantă, an după an. Astfel, de la cinci angajați inițial, astăzi, din echipa Ayurmed® fac parte 37 de specialiști în diverse domenii, de la medici, farmaciști și terapeuți, implicați în departamentele de cercetare și producție, până la personal juridic, tehnic și administrativ, precum și profesioniști în relația cu furnizorii și clienții companiei, care asigură procesele de distribuție, comercializare și marketing”, subliniază farm. Andreea-Elena Iorgu. Conform sursei citate, în ultimul an compania s-a axat pe modernizarea aspectului grafic al ambalajelor produselor, propunând o abordare elegantă și actuală, cu păstrarea rețetelor consacrate, care și-au dovedit eficacitatea în acest prim sfert de veac de existență al firmei.

C. ȘERBĂNESCU
cristina.serbanescu@ccib.ro

Articole din aceeași categorie

Articole din aceeași ediție

keyboard_arrow_up