Ayurmed® – de 23 de ani îi învață pe români să trăiască sănătos

image_pdfimage_print

În februarie 1999, se înființa Star Internațional Med, companie care avea să familiarizeze consumatorii români cu remediile și principiile ayurvedice printr-o abordare holistică a problemelor de sănătate, menită să abordeze pacientul și nu patologia, din perspectiva cauzelor și nu a simptomelor. Astăzi, portofoliul Ayurmed® include 74 de produse, echipa numără 47 de angajați și compania plănuiește deschiderea unor noi facilități de producție.

În ultimele două decenii, sub brandul Ayurmed® s-a dezvoltat o gamă largă și variată de suplimente alimentare 100% naturale, precum și produse cosmetice care combină beneficiile milenare din tradiția ayurvedică și terapiile inovatoare, astfel rezultând produse adaptate la stilul dinamic de viață și la necesitățile consumatorilor din secolul XXI, precum și la specificul societății românești.

Conform reprezentanților firmei, suplimentele alimentare Ayurmed® sunt produse din culturi de proveniență controlată, din zone nepoluate ale munților Himalaya și conțin plante consacrate în medicina tradițională ayurvedică, recunoscute în lumea întreagă pentru efectele lor benefice și, totodată, blânde pentru organism, precum ghimbir, ginseng, lemn dulce, piper indonezian, Ashwagandha, Amla, Neem și multe altele. Fie tablete sau siropuri, produsele Ayurmed® nu conțin coloranți artificiali, amelioratori de gust sau organisme modificate genetic, fiind testate GMP (fără pesticide, ierbicide, metale grele sau substanțe radioactive). De asemenea, corespund inclusiv pentru dieta vegană sau vegetariană, nu conțin gluten (cu excepția SHECURE Tablete), iar siropurile sunt disponibile și în formule fără zahăr.

„Fabricarea prin presare la rece, fără procesare termică, în procese de producție acreditate internațional privind controlul calității inclusiv conform standardelor ISO, permite conservarea proprietăților terapeutice ale plantelor și obținerea unor produse sigure pentru consum, care se asimilează rapid și fără a cauza dependență sau efecte adverse. Suplimentele alimentare Ayurmed® sunt avizate de către Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA) prin Serviciul Național pentru Plante Medicinale, Aromatice și Produse ale Stupului (S.N.P.M.A.P.S) – București, iar cosmeticele (creme de față, lapte demachiant, măști pentru față, șampoane, vopsea de păr pe bază de henna) sunt notificate la Comisia Europeana prin Portalul de Notificare a Produselor Cosmetice”, explică reprezentanții companiei.

Destinate întregii familii, de la copii până la vârstnici, produsele Ayurmed® abordeaza un spectru amplu de tulburări: gastrointestinale, hepatobiliare, metabolice, respiratorii, cardiovasculare, osteoarticulare, imunologice, dermatologice, pediatrice, neuropsihice, urogenitale (feminine și masculine) etc.

Portofoliul Ayurmed® numără acum 74 de produse, comercializate în farmacii și magazine de tip plafar din toată țara, precum și pe site-ul ayurmed.ro și în cele trei magazine proprii din București. Totodată, compania a introdus și servicii complementare. Astfel, în cadrul Cabinetului de Consultanță Ayurveda, specialiștii Ayurmed® oferă consiliere specializată și terapii personalizate: consultații de fitoterapie și Ayurveda, masaj etc.

„Prezența activă pe piața produselor naturiste din România a atras nu doar popularitatea brandului Ayurmed® în rândul consumatorilor, ci și un ecou tot mai puternic la diverse manifestări științifice, evenimente și expoziții de profil din țară și din străinătate, precum Body Mind Spirit Festival, Conferința Națională de Medicină Familiei, Festivalul de Medicină Alternativă – TMA, Târgul Internațional de Bunuri de Larg Consum (TIBCO), Forumul Economic Româno-Turc, Expo BioFest, Expo Transilvania, Expoziția Internațională de Sănătate și Frumusețe Health & Beauty Expo, EzotericFest Timișoara, târguri de produse bio, Namaste India, Cosmoprof Bologna, Dubai Beauty World, Târgul Internațional Menope. Totodată, din convingerea că sănătatea trebuie să fie accesibilă tuturor, echipa Ayurmed® s-a implicat, de-a lungul anilor, în numeroase campanii caritabile pentru comunități și familii defavorizate”, punctează reprezentanții companiei.

Cererea ridicată pentru produsele și serviciile Ayurmed® a determinat și creșterea constantă a companiei. De la cinci angajați inițial, în prezent, echipa Ayurmed® numără 47 de specialiști în diverse domenii, incluzând medici, farmaciști și terapeuți, implicați în departamentele de cercetare și producție, până la personal juridic, tehnic și administrativ, precum și profesioniști în relația cu furnizorii și clienții companiei, care asigură procesele de distribuție, comercializare și marketing.

Conform datelor primite la redacție, în anul 2020, Star Internațional Med a înregistrat o cifră de afaceri de 6.443.355 lei, iar activitatea companiei a fost recunoscută cu premii și diplome în diverse topuri de afaceri, precum locul I în Top Afaceri România 2021 în domeniul fabricarea produselor farmaceutice de bază și a preparatelor farmaceutice sau locul II în Top Profit România 2021 la secțiunea “Întreprinderi cu capital românesc”. (C.Ș.)

Articole din aceeași categorie

Articole din aceeași ediție

keyboard_arrow_up