Curs: Prezentări tips & trick – Power Point și Outlook

image_pdfimage_print

În perioada 17 – 18 mai 2021, între orele 16:00 – 20:00, Institutul Bancar Român organizează online, pe platforma Zoom, cursul “Prezentări tips & trick – Power Point și Outlook”.

Cursul se adresează persoanelor interesate de tehnici de prezentare, managerilor şi angajaţilor din toate departamentele, care doresc să folosească produsele Outlook și Power Point la un nivel profesional, persoanelor dinamice, mereu la curent cu noul, dornice să ţină pasul cu tehnologia pentru a evolua şi a fi performante.

Membrii CCIB cu cotizaţia achitată la zi interesați să participe la acest curs beneficiază de un tarif special de 402 lei/persoană (nu se aplică TVA), redus cu 25% faţă de tariful standard.

Plata se va face integral, cu cel puţin patru zile înainte de începerea cursului, în contul Institutului Bancar Român numărul RO93BTRLRONCRT0261315401, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani (pe ordinul de plată va rugăm să specificaţi numele cursanţilor şi titlul cursului). În cazul în care un participant anunţă retragerea sa de la curs cu 1-2 zile, înainte de începerea cursului, din taxa de participare se reţine un procent de 17 %. În cazul în care un participant anunţă retragerea la data începerii cursului, taxa de participare nu se mai restituie. În toate cazurile există posibilitatea înlocuirii participantului retras cu un alt participant, caz în care nu se percepe nici o penalizare.

Tematică:

Outlook:

  • stabilirea destinatarilor în funcție de mesajul transmis (diferența dintre To, Cc și Bcc);
  • subiectul emailului;
  • tipuri de mesaje și structurarea corectă a mesajului;
  • folosirea formulărilor predefinite pentru mesaje recurente;
  • organizarea emailurilor: foldere, reguli, retention policy, categorii;
  • reguli de bună practică în comunicarea electronică.

PowerPoint

  • structura corectă a unei prezentări;
  • tipuri de slide-uri: utilizarea tipurilor predefinite și crearea de tipuri de slide-uri noi;
  • Slide Master pentru crearea de șabloane și modificări pentru tipuri de conținut similar în întreaga prezentare;
  • reutilizarea slide-urilor folosite în altă prezentare;
  • reguli pentru prezentări de impact;
  • reguli de bună practică pentru crearea eficientă a prezentărilor.

Cursul este susținut de Luciana Bercean, formator autorizat, cu o experiență de peste 8 ani în susținerea de cursuri în domeniul IT, specializată în programele din suita Microsoft Office: Word, Excel, Access, PowerPoint și Outlook. Deține importante certificări în domeniu: Microsoft Certified Trainer (MCT), Microsoft Office Specialist Expert Excel 2016, expert ECDL

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei anexate și transmiterea acesteia la adresa de email roxana.ivan@ibr-rbi.ro, cu CC la adresa membri@ccib.ro, cu mentiunea apartenenței la CCIB ca membru, pentru a beneficia de tariful redus.

La finalul seminarului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 8 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Informații suplimentare:
Institutul Bancar Român
Roxana Ivan, specialist formare,
email: roxana.ivan@ibr-rbi.ro, telefon: 0748 886 839

Articole din aceeași categorie

Articole din aceeași ediție

Meniu