Fonduri pentru digitalizarea IMM-urilor
În perioada următoare se va lansa Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritara 2, Acțiunea 2.2.2. Digitalizarea IMM-urilor. Acest program de finanțare se adresează microîntreprinderilor și întreprinderilor mici și mijlocii care doresc finanțare pentru achiziționarea de echipamente și servicii IT&C necesare digitalizării activității curente.
Valoarea finanțării nerambursabile este cuprinsă între 30.000 euro și 100.000 euro, iar intensitatea maximă a ajutorului este de 90% din valoarea eligibila a proiectului.
Cheltuielile eligibile prin această linie de finanțare vizează:
- achiziționarea de hardware TIC, dispozitive și echipamente aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune), justificate din punct de vedere al implementării aplicației de proiect;
- achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor necesare implementării proiectului, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
- achiziționarea serviciilor de găzduire, inclusiv servicii de tip cloud și SaaS, respectiv Software as a Service, cu excepția pachetelor de reseller;
- achiziționarea de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/ găzduire/rețele;
- realizarea reţelei LAN necesare pentru implementarea aplicației de proiect;
- achiziţionarea/realizarea unui website de prezentare a companiei; achiziţionarea/închirierea unui nume de domeniu nou, a soluţiei de semnătură electronică; achiziţionarea de aplicaţii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilităţi, soluții IT pentru comerțul electronic;
- servicii de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare pregătirii aplicației de proiect propuse spre finanțare și/sau managementul aplicației de proiect, cheltuieli cu servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile;
- cheltuieli aferente instruirii personalului care va utiliza activele achiziționate;
- cheltuieli aferente activității de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil.
Fondurile pot fi accesate de firme din toate regiunile de dezvoltare.
Anexat, vă oferim informații detaliate despre Programul pentru Digitalizarea IMM-urilor, precum şi lista documentelor şi informaţiilor necesare pentru analiza preliminară a eligibilităţii.
În cazul în care sunteți interesați să accesați astfel de fonduri, ne face plăcere să vă informăm că echipa Wise Finance Solutions, companie membră a CCIB, vă poate face o analiză preliminară a eligibilității. În acest sens, îl puteți contacta pe Andrei Câmpean, Business Development Manager, telefon 0742 084 212, e-mail : andrei.campean@wfs.eu, www.wfs.eu.