Global Online Market, piaţă virtuală internaţională dedicată exclusiv firmelor

image_pdfimage_print

Global Online Market este o platformă online business-to-business care facilitează conexiunea, promovarea, vânzarea și cumpărarea de bunuri și servicii între companii din toată lumea. Special concepută pentru tranzacții en-gros, este disponibilă exclusiv pentru furnizorii și distribuitorii unor astfel de produse/servicii. Practic, Global Online Market (https://globalonlinemarket.co.uk/) este o piață virtuală complet liberă, la care companiile au acces neîngrădit, oricând și de oriunde, de pe desktop, laptop, tabletă sau chiar de pe un telefon mobil, singura resursă necesară fiind accesul la internet.

Potrivit reprezentanţilor platformei, pe lângă libertatea de relaționare directă a membrilor, Global Online Market are încă două avantaje majore față de alte piețe online, şi anume: garanția tranzacțiilor, datorită modului în care funcţionează întregul proces, şi siguranța plăților, procesate de STRIPE, printre clienții căruia se numără: Booking.com, Deliveroo, Uber, Amazon, Google, Microsoft, Nasdaq, National Geographic.

“În esență, platforma creează și pune la dispoziția membrilor un cadru care permite managementul tranzacțiilor într-un mod direct și sigur, fără existența riscului de plată fără livrare sau de livrare fără plată. Relațiile de afaceri sunt directe între vânzător și cumpărător, nelimitate în nici un fel de platformă. Acordurile se fac direct între companiile membre, în conformitate cu condițiile contractuale acceptate la înregistrare”, explică reprezentantul Global Online Market, Bogdan Firuleasa.

Începând cu selectarea produselor sau serviciilor, continuând cu livrarea sau executarea acestora și terminând cu confirmarea primirii și colectarea sumelor reprezentând valoarea produselor/serviciilor, totul poate fi urmărit pe platformă, în timp real.

Cum vă puteţi înscrie pe platforma Global Online Market?

Orice firmă interesată să opereze pe această platformă îşi creează, în condiţii de gratuitate şi în doar câteva minute, un cont de vânzător şi/sau cumpărător. De menţionat că pentru cumpărători, procedura de înscriere este foarte facilă, deoarece aceştia nu au nevoie de aprobarea procesatorului de plăți, însă deţinătorul unui astfel de cont poate doar să cumpere online.

Pentru a putea cumpăra și vinde în același timp, compania interesată trebuie să se înregistreze cu dublă calitate, de vânzător și cumpărător, ceea ce presupune aprobarea STRIPE, care va efectua o serie verificări. Compania trebuie să fie de acord și cu termenii și condițiile procesatorului de plăți, alături de cele ale platformei. Imediat după înregistrare, compania va primi o confirmare la adresa de e-mail introdusă iniţial, care va fi și username-ul acesteia pe platformă.

Dacă sunt necesare informații suplimentare, reprezentanţii companiei vor fi contactaţi prin e-mail și ghidaţi prin întregul proces de către STRIPE. “Evident, există un nivel mai ridicat de securitate implicat pentru cei care doresc să vândă și să cumpere. De obicei, pentru cumpărători durează doar una sau două zile pentru a obține aprobarea și puțin mai mult pentru a fi vânzător și cumpărător”, arată Bogdan Firuleasa.

Odată ce firma a îndeplinit formalitățile, va putea să-şi construiască propriul magazin online, să-şi prezinte produsele, să-şi promoveze serviciile și să-şi tranzacționeze produsele pe platformă, iniţiind procese de vânzare-cumpărare cu celelalte companii membre din întreaga lume, direct şi în condiţii de siguranţă deplină.

Cum funcţionează platforma?

Membrii Global Online Marketing sunt ghidaţi de platformă într-un mod simplu și intuitiv; în plus, au la dispoziție şi o linie de chat live. Pe această platformă, firmele membre vor trata direct cu partenerii de afaceri şi vor păstra legătura între ei la fiecare pas al desfășurării tranzacției.

În principiu, cumpărătorul poate și trebuie să confirme primirea bunurilor/serviciilor, însă în cazul în care acesta nu o face, vânzătorul poate să suplinească lipsa confirmării prin încărcarea unei dovezi de livrare.

În cazul în care livrarea produselor sau serviciilor este incompletă, sau nu este îndeplinită în conformitate cu condițiile pe care părțile le-au convenit, ca timp de livrare, cantitate sau calitate, pe această platformă cumpărătorul are întotdeauna posibilitatea de a semnala deficiențele și de a accepta sau de a refuza bunurile/serviciile (parțial sau total), respectiv de a solicita rambursarea parțială sau totală a sumei achitate.

De asemenea se poate negocia, indiferent de poziție, orice rambursare pe care cumpărătorul ar putea-o considera adecvată în anumite situații și pe care ar și putea să o demonstreze, prin dovezi foto/video și/sau cu documente pe care să le încarce pe platformă.

În cazul în care vânzătorul refuză solicitarea cumpărătorului, suma este blocată pentru o perioadă de maximum 90 de zile, timp în care părțile au la îndemână posibilitatea accesării arbitrajului, conform condițiilor acceptate la înscrierea pe platforma Global Online Market.

“Platforma nu intervine deloc în timpul tranzacțiilor și nu există taxe suplimentare ascunse pentru contactarea partenerilor de afaceri. De asemenea, la finalizarea fiecărei afaceri, părțile pot lăsa review-uri despre respectivul partener”, precizează Bogdan Firuleasa.

Costuri şi legislaţie aplicabilă

“În ce ne privește, cumpărătorul nu are niciun fel de costuri. Percepem doar un comision de 5% de la vânzător pentru afacerea încheiată și exclusiv din suma încasată. Prin afacere încheiată înțelegem că ambele părți au primit fie bunurile sau serviciile pe care le-au plătit, fie plata pentru bunurile sau serviciile livrate. În cazul existenței unei cereri de ramburs, nu se comisionează decât suma necontestată, odată cu plata ei către vânzător”, explică reprezentantul platformei.

Afacerile încheiate și desfășurate pe platforma Global Online Market trebuie să respecte legislația internațională. Cu toate acestea, legislația britanică este cea aplicabilă în cazul oricărei neînțelegeri legate de desfășurarea unei afaceri, iar competența de a soluționa orice litigiu apărut ca urmare a activității pe Platformă aparține Curților de Justiție din Londra. În cazul în care părțile nu pot conveni asupra unei soluții imediate, suma în litigiu rămâne garantată până la soluționarea problemei prin arbitraj.

 

Informaţii suplimentare
Global Online Market
Bogdan Firuleasa, Director și Fondator
telefon: +40722.46.95.96, +447384405572
email: admin@globalonlinemarket.co.uk
https://globalonlinemarket.co.uk/

 

Cristina ŞERBĂNESCU
cristina.serbanescu@ccib.ro

Articole din aceeași categorie

Articole din aceeași ediție

Meniu