În sediul Primăriei Sectorului 2 a fost montat un easybox securizat, similar cu cele din industria de curierat, astfel încât contribuabilii să îşi poată ridica oricând documentele solicitate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
„Îţi laşi numărul de telefon şi adresa de e-mail la registratura primăriei, iar atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poţi ridica primind un SMS cu un cod sau un e-mail cu un cod QR. Documentele pot fi ridicate dimineaţa devreme, seara târziu, în weekend, de sărbători, oricând. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să îşi ia liber de la serviciu ca să vină să îşi ridice documentele de la primărie”, a explicat primarul sectorului 2, Radu Mihaiu.
Conform unui comunicat de presă emis de Primăria Sectorului 2, în instituție se lucrează la o procedură pentru ca şi depunerile de documente să se poată realiza fără drumuri la ghişeu.
Pentru cei care preferă interacțiunea umană, tradiţională, ghişeele rămân deschise, acest easybox fiind o soluţie pentru cei care nu îşi pot ridica documentele solicitate în timpul programului de lucru al instituţiei. (C.Ș.)