Denumirea licitaţiei | Anunț de participare
Austria-Viena: Computere de birou |
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator | |
Obiectul licitaţiei | Computere de birou – ThinClients
Clasificare CPV 30213300 Computer de birou, 48000000 Pachete software şi sisteme informatice |
Produsele licitate | Computere de birou – ThinClients
(AUS22P010 – ThinClients und ThinClients OS) Contractul este împărțit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru toate loturile Lot 1 : ThinClient Hardware · ThinClient (TC) · Mobilen ThinClient (MTC) · inkl. 5 ani HW-întreţinere Şi opţiuni · Docking Station · UMTS Modem pentru MTC · 16 GB RAM pentru TC · 16 GB RAM pentru MTC Valoare: min EUR 500.000,00 – max EUR 16,2 Mio. Lot 2: ThinClient Software · ThinClient – sistem de operare și licențe · Migrarea licențelor achiziționate existente la noul model de licență IGEL OS Basic Subscription · IGEL Premier TRM · Servicii de consultanta IGEL Valoare: min EUR 140.000,00 – max EUR 5,3 Mio. Achiziţia implică încheierea unui acord-cadru |
Numele firmei organizatoare | Magistrat der Stadt Wien – Magistratsabteilung 01 |
Adresa | Adresă: Stadlauerstraße 54 und 56 Localitate: Wien Cod NUTS: AT13 Wien Cod poștal: 1220 Țară: Austria |
Telefon | +43 1400071808 |
Fax | +43 140009971808 |
doris.kainz.dk1@wien.gv.at | |
Adresa paginii web | Adresa principală: https://www.wien.gv.at/kontakte/ma01/
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.wien.gv.at/Vergabeportal/Detail/135214 |
Persoana de contact/funcţia | Doris Kainz |
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) | Conform caietului de sarcini |
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) |
Punctele de contact menţionate anterior |
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini | Data: 10/10/2022
Ora locală: 14:00 Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor) |
Termenul limită de depunere a ofertelor (data si ora) |
Data: 10/10/2022
Ora locală: 14:00 |
Data si ora deschiderii licitaţiei | Data: 10/10/2022
Ora locală: 14:00 |
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.) |
Conf. caietului de sarcini |
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.) |
Ofertele se redactează în limba Germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) | Conform Caietului de sarcini |
Experienţa necesară | Conform Caietului de sarcini |
Condiţii de plată | Conform Caietului de sarcini |
Transport | Conform Caietului de sarcini |
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE | Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic 1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60, Tel.: 00.431.503.89.41 Fax: 00.431.504.14.62 E-mail: viena.economic@mae.ro |
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.