Stimată doamnă/Stimate domn
Președinte/Director general/Administrator,
Aceasta este planificarea evenimentelor CCIB pentru anul 2025:
29 ianuarie – Business Breakfast la Palatul CCIB – Noile reglementări fiscale: Adaptarea companiilor la RO e-Factura, RO e-Transport și SAF-T
19 februarie – Business Breakfast la Palatul CCIB – Fonduri nerambursabile pentru IMM-uri: Oportunități și cerințe pentru dezvoltarea afacerilor
5 martie – Open House Networking – prezentarea ofertei de produse și servicii a CCIB
12 martie – Business Breakfast la Palatul CCIB – Diminuarea Risipei Alimentare de către operatorii economici
14 martie – Conferinta Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice, ediția a doua
19 martie – Business Breakfast la Palatul CCIB – Importul forței de muncă și noile reglementări din legislația muncii
9 aprilie – Business Breakfast la Palatul CCIB – Inovație și sustenabilitate: Cum transformăm cerințele ESG în avantaje competitive?
21 mai – FOCUS Bucuresti, editia #7 – Dezvoltarea sustenabilă a Bucureștiului: infrastructură, digitalizare și economia circulară
4 iunie – Business Breakfast la Palatul CCIB – Impactul noilor tehnologii asupra pieței de afaceri: AI, blockchain și automatizare.
10 septembrie – Open House Networking – dedicat problemelor de proprietate industrială
7 octombrie – Topul firmelor din sectorul 3
9 octombrie – Topul firmelor din sectorul 4
14 octombrie – Topul firmelor din sectorul 1
16 octombrie – Topul firmelor din sectorul 5
21 octombrie – Topul firmelor din sectorul 2
23 octombrie – Topul firmelor din sectorul 6
29 octombrie – Topul firmelor din Bucuresti, ediția XXXII
12 decembrie – BALUL ANUAL CCIB, ediția a IV-a
Vă așteptăm cu drag la evenimentele organizate de CCIB!