Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
- Acest eveniment a trecut.
Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice, ediția a II-a
14 martie @ 9:30 am - 12:30 pm

În atenția Departamentului Juridic și a Departamentului Achiziții Publice
I N V I T A Ț I E
Curtea de Arbitraj București de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București alături de Revista Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv, vor organiza vineri, 14 martie 2025, în intervalul orar 09:30-12:30, dezbaterea cu tema:
Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice, ediția a II-a.
Dezbaterea va avea loc în Aula Carol I, etajul 2, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București – Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (vis-à-vis de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei).
Evenimentul are loc în contextul în care, în ultimii ani, cele mai multe autorități publice locale și centrale și-au crescut volumul de achiziții publice de lucrări, de produse sau de servicii.
În cadrul conferinței vor fi evidențiate avantajele clauzei de arbitraj în contractele de achiziție publică. Totodată, participanții vor avea oportunitatea de a afla cum se derulează și care sunt regulile de principiu ale procedurii unui arbitraj comercial (în fața Curții de Arbitraj București) și care sunt beneficiile sale. Evenimentul va crea un mediu deschis și interactiv de discuții, el adresându-se companiilor și instituțiilor care au avut sau vor avea dosare de arbitraj comercial.
Subliniem că, în ultimii ani, din ce în ce mai multe organizații au început să apeleze la arbitrajul comercial datorită avantajelor sale multiple, dintre care amintim: confidențialitatea (nicio persoană străină nu are acces la dosar fără acordul scris al părţilor), soluționarea rapidă (maxim șase luni) și la costuri mai reduse decât în cazul apelării la o instanţă de drept comun.
09:00 – 09:40 | Înregistrare participanți & Networking
09:40 – 09:45 | Deschiderea evenimentului de către moderatorii: Carmen Todică, Conf. Univ. Dr., Vicepreședinte CAB, si Cosmin Marina– Vicepreședinte CCIB.
09:45 – 09:50 | Iuliu Stocklosa, Președinte, Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB)
09:50 – 09:55 | Cosmin MARINA, Vicepreședinte CCIB, Secretar General al Curții de Arbitraj București (CAB)
09:55 – 10:00 | Sorina OLARU, membru al colegiului de conducere al Curții de Arbitraj Internațional de pe lângă CCIR
10:00 – 10:05 | Liviu BOSTAN, Vicepreședinte, Institutul Național de Administrație (INA)
10:05 – 10:10 | Valeria Oana ZAHARIA, Manager, Institutul Național al Patrimoniului (INP)
10:10 – 10:20 | Horațiu PĂTRAȘCU, fost Judecator Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – „Clauza compromisorie în contractele de achiziţie publică, de la reglementare legală la buna administrare în organizarea executării şi executarea în concret a legii. Celeritatea procedurilor arbitrale şi principiile achiziției publice.”
10:20 – 10:30 | Sesiune Q&A
10:30 – 10:40 | Cristina Breden, Director Directia Control Achizitii Publice, Curtea de Conturi a Romaniei
10:40 – 10:50 | Sesiune Q&A
10:50 – 11:00 | Laura DRĂGHICI, Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP)
11:00 – 11:10 | Sesiune Q&A
11:10 – 11:20 | Iuliana IACOB, Avocat, Musat & Asociatii – ”Consideratii practice asupra modului de redactare a clauzei,exemple practice”
11:20 – 11:30 | Sesiune Q&A
11:30 – 11:40 | Mihai IONESCU BALEA, Avocat Partener, Sârbu Partners – Avantajele Arbitrajului față de Instanțele Statale
11:40 – 11:50 | Sesiune Q&A
11:50 – 11:55 | Ionuț CRUȚ – Asociația „Conferințele Facultății de Drept” – prezentare Price Media Law Moot Court Competition
12:00 – 12:15 | Sesiune de înmânare diplome
12:40 – 14:00 | Lunch & Networking
Înregistrare:
Precizăm că invitația este gratuită , dar locurile se ocupă rapid!
Pentru a vă rezerva locul, completați formularul de participare de mai jos:
Cerințe de Participare: Pentru a asigura un nivel ridicat de discuții și interacțiuni, participarea este limitată la persoane din conducerea companiilor, antreprenori, specialiști sau reprezentanți ai unor companii / organizații. Aceasta cerință garantează că participanții au un nivel de expertiză și interes adecvat pentru subiectele abordate. Participarea se face pe baza confirmării din partea organizatorilor.
Pentru înscrieri și informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la
E-mail: registratura.arbitraj@ccib.ro
Telefon: 0755030675.
Vă așteptăm!



