Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București vă invită la evenimentul
Business Breakfast la Palatul CCIB cu tema:
IMPORTUL FORȚEI DE MUNCĂ
și noile reglementări în legislația muncii
Data: Miercuri, 19 martie 2025
Ora: 9:30-11:30 (înregistrarea începe la 9:00)
Locația: Aula Carol I, Palatul CCIB, str. Ion Ghica nr. 4, București
Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) vă invită la un eveniment exclusiv dedicat mediului de afaceri, unde vom analiza impactul noilor reglementări privind importul forței de muncă și provocările angajatorilor în 2025.
Evenimentul reunește reprezentanți ai Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, Inspectoratului General pentru Imigrări, alături de experți în legislația muncii, specialiști în recrutare internațională și angajatori.
Context
România se confruntă cu un deficit semnificativ de forță de muncă, ceea ce a determinat menținerea unui contingent de 100.000 de lucrători străini pentru 2025.
În 2024, peste 147.000 de cetățeni străini lucrau legal în România, iar peste 99.000 de avize de muncă au fost emise.
Întârzierile în adoptarea reglementărilor au afectat procesul de recrutare, impactând industrii precum construcțiile, curieratul, comerțul și HoReCa.
Autoritățile vor oferi clarificări privind reglementările legale, iar participanții vor avea ocazia să interacționeze cu specialiști în recrutare și soluții pentru deficitul de forță de muncă.
Teme de discuție
✅ Noile reglementări privind angajarea lucrătorilor străini;
✅ Contingentul de 100.000 de lucrători străini pentru 2025 – implicații pentru angajatori;
✅ Proceduri actualizate pentru avizele de muncă și permisele de ședere;
✅ Provocările și soluțiile pentru angajatori în contextul deficitului de personal;
✅ Impactul modificărilor legislative asupra mediului de afaceri;
AGENDA
| 9.00-9.30 | Sosire și înregistrare participanți |
|
9.30-11.30 |
Iuliu STOCKLOSA, Președinte
CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI |
| Larisa Otilia PAPP, Director
Direcția Control Relatii de Muncă, INSPECȚIA MUNCII, MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, TINERETULUI ȘI SOLIDARITĂȚII SOCIALE. |
|
| Sorin ENACHE, Comisar Șef Sef Serviciu – Serviciul pentru Imigrări al județului Ilfov, INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRĂRI |
|
| Mădălina-Gabriela TARCAN, Agent consular
Direcția Monitorizare și Coordonare Vize, CENTRUL NAȚIONAL DE VIZE, MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE |
|
| Dan HALCHIN, Chestor de poliție penitenciară dr., Director general
ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR (ANP) |
|
| Melania Pop, Business Development Manager
INTERNATIONAL WORK FINDER |
|
| Rozana COZMA, Legal Director & Co-Founder
TAKT RECRUITMENT |
|
| Adrian BĂDESCU, Managing Partner & Co-Founder
HIGH YIELD GROUP |
|
| Cristian DAVID, Președinte Institutul de Politici pentru Migrație din România (IPM) |
Business Breakfast CCIB – un format interactiv și eficient
Informații aplicabile, prezentate într-un cadru informal
Întâlniri directe cu decidenți și specialiști din domeniu
Sesiune interactivă de întrebări și răspunsuri
Locurile sunt limitate!
Pentru a vă rezerva locul, completați formularul de participare de mai jos.
Taxă de participare:
✔ Gratuit pentru un reprezentant al firmelor membre CCIB
✔ 50% reducere pentru al doilea participant din partea firmelor membre CCIB
✔ 200 lei + TVA pentru firmele nemembre CCIB
Plata se face în contul: RO61BRDE441SV51068924410 (BRD Sucursala Unirea)
Beneficiar: Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București
CUI: RO17823540
Mențiune: „Business Breakfast – 19 martie 2025”
Detalii suplimentare:
✉ E-mail: gabriela.dumitriu@ccib.ro
Telefon: 0729.164.482
Vă așteptăm să discutăm împreună soluții pentru un mediu de afaceri mai competitiv și adaptabil!





