Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

- Acest eveniment a trecut.
Webinar: PARTICULARITĂȚI ÎN RELAȚIILE CONTRACTUALE ȘI ÎN ACHIZIȚIILE PUBLICE ÎN PERIOADA COVID-19
7 iulie 2020

Webinar
PARTICULARITĂȚI ÎN RELAȚIILE CONTRACTUALE ȘI ÎN ACHIZIȚIILE PUBLICE
ÎN PERIOADA COVID-19
Marți, 07 iulie 2020 (10:00 -11:00)
Webinarul organizat de Cabinetul de Avocat GRUIA DUFAUT, în parteneriat cu Camera de Comert si Industrie București, marți, 07 iulie 2020 (10 :00 – 11 :00), se va concentra asupra principalelor amenințări și tendințe ce se manifestă în contextual pandemiei de Covid-19, în derularea relațiilor contractuale și în procedurile de achiziții publice, din perspectiva ofertanților.
Noua “normalitate” în derularea raporturilor comerciale între firme private, dar și cu autoritățile publice ridică noi provocări pentru companii, dar vine și cu oportunitatea de a reașeza relațiile contractuale pe baze solide, respectand principiile securității contractuale, transparenței și egalității de tratament.
Evenimentul, susținut de Loredana van de WAART și Teodora KOLETSIS, Avocati Asociati in cadrul Cabinetului de Avocat GRUIA DUFAUT, va oferi participantilor oportunitatea de a intra in dialog cu lectorii și de a intelege anumite aspecte de ordin juridic și practic privind următoarele teme :
- Clauzele contractuale de exonerare de răspundere și executarea obligațiilor (clauza de forță majoră, impreviziunea)
- Mijloace posibile de revizuire / negociere a contractelor comerciale
- Bune practici în relațiile contractuale
- Particularități ale achizițiilor publice în contextul actual generat de COVID 19
- Reguli specifice în procedurile de achiziții publice în perioada de criză ; noutăți naționale și europene în materia achizițiilor publice
- Polisibilități legale de modificare a contractului de achiziții publice în contextul crizei generate de COVID 19.
Speakeri :
Loredana van de WAART este Avocat Asociat al Cabinetului de avocatura GRUIA DUFAUT, coordonator al Departamentului de Consultanta, achiziții publice și PPP. Cu aproape 20 de ani de experiență în dreptul afacerilor, ea oferă servicii de consultanță și reprezentare juridică în special în operațiuni de fuziuni și achiziții, achiziții publice și PPP, proiecte de dezvoltare imobiliară–achiziții imobiliare complexe și greenfield, dreptul concurenței și dreptul contractelor și în drept fiscal. De asemenea, intervine cu succes în litgii și arbitraje naționale și ICC complexe, mai ales în ariile sale de expertiză. Cu o vastă experiență în domeniul achizițiilor publice, lucrând în acest domeniu din 2004 si având o bună cunoaștere a evoluției legislative și jurisprudențiale europene și națională, atât înainte de aderarea României la UE, cât și ulterior, ea oferă asistență juridică și reprezentare în toate etapele unui proiect de achiziții publice, de la faza de pregătire a ofertelor și de depunere până la încheiere și implementarea contractului de achiziție, precum și în toate fazele litigioase ale unei proceduri de achiziție publică (în fața Consiliului Național de Soluționare Contestații și instanțe judecătorești) / contract public (instanțe judecătorești, curți de arbitraj național și internaționale).
Teodora KOLETSIS este Avocat Asociat al Cabinetului GRUIA DUFAUT, cu o experiență de 15 ani în dreptul afacerilor, fiind specializată în dreptul contractelor, drept imobiliar & construcții, fuziuni și achiziții, dreptul proprietății, drept medical & farma. Experiența dobândită îi permite să intervină cu succes atât în dosare de consultanță juridică pentru investitori români și străini, cât și în dosare de contencios civil, comercial și fiscal. Ca avocat pledant, reprezintă clienții în fața tuturor instanțelor și autorităților din România, precum și la CEDO.
Moderator : Dana GRUIA DUFAUT, Managing Partner
Profilul participanților : Webinarul se adresează cu precădere managerilor de companii, directorilor și responsabililor de achiziții / vânzări, reprezentanților departamentelor juridice.
Participarea este GRATUITĂ, însă înregistrarea obligatorie.
Pentru participare, vă rugăm să completați Formularul de înregistrare.
Webinarul se va desfășura în limba română.
După încheierea perioadei de înregistrare (6 iulie 2020, ora 14.00), veți primi un link pentru conectarea la eveniment via Zoom.
Vă așteptăm !