Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

- This event has passed.
Curs Aspecte practice privind prevenirea incapacitatii de plata a companiilor, restructurarea afacerii, insolventa si falimentul – 16-17.03.2018
16 martie 2018 @ 9:00 am - 17 martie 2018 @ 4:00 pm
450 LEI
Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) in parteneriat cu SC Global Consulting & Training Center SRL organizeaza cursul „Aspecte practice privind prevenirea incapacitatii de plata a companiilor, restructurarea afacerii, insolventa si falimentul” in perioada 16-17.03.2018, orele 9.00-14.00, la sediul CCIB din str. Ion Ghica nr. 4, sector 3, etaj 2, camera 49.
Obiectivele cursului:
- Analiza efectelor contextului economic si legislativ actual asupra companiilor si posibilitatile acestora de restructuctare prin proceduri extra-judiciare.
- Prezentarea conditiilor necesare pentru deschiderea procedurii insolventei, atat la cererea societatii debitoare, cat si la cererea creditorilor.
- Cunoasterea situatiei si a efectelor actelor juridice incheiate de catre societatile supuse procedurilor de insolventa anterior deschiderii procedurii, cat si in perioada de observatie si reorganizare.
- Managementul companiilor in insolventa si reorganizare judiciara din perspective legale si posibilitatile de finantare ale acestora.
- Dobandirea abilitatilor de mentinere a unui echilibru intre reorganizarea afacerii si protejarea intereselor creditorilor.
- Identificarea principalelor cauze de ajungere a companiilor in faliment si prezentarea situatiilor concrete in care poate fi atrasa raspunderea personala patrimoniala a membrilor organelor de conducere.
Structura cursului
Cursul este organizat in module interactive, cu studii de caz, exemple concrete, simulari de situatii si exercitii practice, cu urmatoarea structura:
Ziua 1 (16.03.2018, orele 9.00-14.00)
- Dispozitii generale privind procedurile de prevenire a insolventei – Mandatul ad-hoc si concordatul preventiv,
- Analiza efectelor contextului economic si legislativ actual asupra companiilor si posibilitatile acestora de restructuctare prin proceduri extra-judiciare,
- Prezentarea conditiilor necesare pentru deschiderea procedurii insolventei, atat la cererea societatii debitoare, cat si la cererea creditorilor, organele care aplica procedura insolventei si participantii la procedura,
- Primele masuri dupa deschiderea procedurii insolventei, aspecte de ordin procedural si efectele asupra business-ului si premisele restructurarii
- Planul de reorganizare si managementul companiilor in perioada de reorganizare. Actele juridice si raporturile comerciale ale societatii aflate in reorganizare
- Posibilitatile concrete de finantare ale companiilor si managementul acestora in insolventa si reorganizare judiciara.
Ziua 2 (17.03.2018, orele 9.00-14.00)
- Discutii interactive cu privire la informatiile expuse anterior, cazuri si exemple practice privind prevenirea insolventei, insolventa si reorganizarea judiciara
- Situatia actelor juridice incheiate de societatea in insolventa anterior declansarii procedurii, riscurile si posibilitatile de anulare si/sau denuntare a unor astfel de acte
- Identificarea principalelor cauze de ajungere a companiilor in faliment,
- Falimentul – masuri premergatoare lichidarii, efectuarea lichidarii si distribuirea sumelor realizate in urma lichidarii,
- Modalitati de mentinere a unui echilibru intre reorganizarea afacerii si protejarea intereselor creditorilor,
- Cazuri de raspundere a persoanelor responsabile pentru intrarea companiei in insolventa.
Desfasurarea cursului
09:00 | 10:00 | 11:00 | 12:00 | 13:00 | 14:00 | |
16.03.2017 |
Primirea si inregistrarea participantilor, oferirea materialelor suport | Prevenirea insolventei – Mandatul ad-hoc si concordatul preventiv | Prezentarea conditiilor necesare pentru deschiderea procedurii insolventei, atat la cererea societatii debitoare, cat si la cererea creditorilor, organele care aplica procedura si participantii la procedura
|
Primele masuri dupa deschiderea procedurii insolventei, aspecte de ordin procedural si efectele asupra business-ului si premisele restructurarii
|
Planul de reorganizare si managementul companiilor in perioada de reorganizare. Actele juridice si raporturile comerciale ale societatii aflate in reorganizare | Posibilitatile concrete de finantare ale companiilor si managementul acestora in insolventa si reorganizare judiciara |
Definitivarea documentelor necesare participarii la curs | Contextul economic si legislativ actual asupra companiilor si posibilitatile acestora de restructuctare prin proceduri extra-judiciare | |||||
17.03.2017 | Cuvantul organizatorilor | Discutii interactive cu privire la informatiile expuse anterior, cazuri si exemple practice privind prevenirea insolventei, insolventa si reorganizarea judiciara | Situatia actelor juridice incheiate de societatea in insolventa anterior declansarii procedurii, riscurile si posibilitatile de anulare si/sau denuntare a unor astfel de acte | Identificarea principalelor cauze de ajungere a companiilor in faliment – masuri premergatoare lichidarii, efectuarea lichidarii si distribuirea sumelor realizate in urma lichidarii | Cazuri de raspundere a persoanelor responsabile pentru intrarea companiei in insolventa | Discutii libere si analiza situatiilor de fapt expuse de catre participanti. |
Actualizarea informatiilor transmise anterior | Feed-back si oferirea Diplomelor de participare |
Participanti
Sesiunea este deschisa tuturor celor interesati sa isi imbogateasca cunostintele cu privire la domeniul insolventei, restructurarii de business si prevenirii incapacitatii de plata a companiilor.
Beneficii
Cursantii beneficiaza de metode de training moderne si interactive, in urma carora vor dobandi cunostintele necesare pentru identificarea modalitatilor concrete de prevenire a incapacitatii de plata a propriei companii. De asemenea, vor cunoaste din pespectiva legala conditiile, posibilitatile si tehnicile de stabilire a unei strategii eficiente de restructurare a companiei si de management al afacerii in perioada de insolventa. Totodata, la finalul cursului, participantii vor avea formata o imagine completa asupra intregului proces de insolventa si restructurare a companiilor, precum si asupra procedurii de faliment si a consecintelor acesteia.
In cadrul cursului vor avea loc discutii libere cu privire la propriile situatii de fapt expuse chiar de catre participanti fie din experienta lor prorie fie din diverse cazuri de notorietate.
Toti cursantii primesc suportul de curs precum si diploma de participare emisa de Camera de Comert si Industrie si de SC Global Consulting & Training Center SRL.
Pretul cursului
450 lei /participant ( scutit TVA).
Firmele membre ale CCIB cu cotizatia achitata la zi beneficiaza de reducerea de 30% din taxa.
Plata cursului se face in contul bancar al SC Global Consulting & Training Center SRL
cod fiscal: 30603518; Reg. Com.: J40/9897/2012
Sediul: Str. Tulnici, Nr. 4, Bl. 46, Sc. 2, Et. 5, Ap. 90, Sector 4, Bucuresti
IBAN: RO80RNCB0484129123930001 (lei)
Banca: BCR, Sucursala Romana
Formatori
- Catalin Gurita-Manole este coordonatorul departamentului de insolventa al SCA Zamfirescu Racoti & Partners si dispune de o experienta profesionala vasta in domeniul dreptului bancar, insolventa si restructurare, proceduri de executare silita, recuperari de creante si garantii, dar si litigii comerciale si civile, incluzand dispute contractuale.
Totodata, acorda asistenta juridica mai multor institutii de credit internationale si locale in numeroase litigii aflate pe rolul instantelor romane precum si in vederea incheierii unor tranzactii bancare complexe. Dl. Catalin Gurita-Manole are experienta dobandita in numeroase litigii comerciale si civile in care de-a lungul celor zece ani de practica a acordat asistenta juridica unui numar impresionant de clienti, banci sau companii de renume international.
- Andreea Macasoi este avocat colaborator senior in cadrul departamentului de insolventa al SCA Zamfirescu Racoti & Partners si are experienta in domeniul dreptului comercial, insolventa si executari silite, inclusiv litigii si recuperari de creante. Dna. Andreea Macasoi acorda asistenta juridica unui numar important de companii din Romania sau de pe plan international, inclusiv institutii bancare in dispute comerciale ce implica un grad sporit de dificultate fiind cunoscuta pentru reprezentarea cu succes a intereselor clientilor sai si pentru identificarea rapida a celor mai eficiente metode de rezolvare a dsiputelor in cele mai avantajoase metode pentru clientii sai.
Inscriere
Inscrierea la curs se face prin transmiterea formularului de participare prin e-mail: ana.dulgheru@ccib.ro si/sau anca.apalaghiei@ccib.ro, persoane de contact Ana Dulgheru si/sau Anca Apalaghiei , tel. 0730.990756 ; 0730.980.807- Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti.
Asteptam confirmarea participarii dumneavoastra pana la data de 13.03.2018