Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

- Acest eveniment a trecut.
Prezentări tips & trick – Power Point și Outlook
17 mai 2021
RON402
Prezentări tips & trick – Power Point și Outlook
MS Power Point vă oferă instrumentele pentru realizarea unor prezentări profesionale. Utilizată cu toate facilităţile, aplicaţia permite crearea unor prezentări de business convingătoare, atractive, care să capteze atenţia şi interesul auditoriului.
Grup ţintă
Cursul se adresează persoanelor interesate de tehnici de prezentare, manageri şi angajaţi din toate departamentele, care doresc să folosească produsele Outlook și Power Point la un nivel profesional, persoane dinamice, mereu la curent cu noul, dornice să ţină pasul cu tehnologia pentru a evolua şi a fi performante.
Tematica
Outlook:
- Stabilirea destinatarilor in functie de mesajul transmis (diferența dintre To, Cc și Bcc)
- Subiectul emailului
- Tipuri de mesaje și structurarea corecta a mesajului
- Folosirea formularilor predefinite pentru mesaje recurente
- Organizarea emailurilor: foldere, reguli, retention policy, categorii
- Reguli de bună practică în comunicarea electronică
PowerPoint
- Structura corectă a unei prezentări
- Tipuri de slide-uri: utilizarea tipurilor predefinite și crearea de tipuri de slide-uri noi
- Slide Master pentru crearea de șabloane și modificări pentru tipuri de conținut similar în întreaga prezentare
- Reutilizarea slide-urilor folosite în altă prezentare
- Reguli pentru prezentări de impact
- Reguli de bună practică pentru crearea eficientă a prezentărilor
Durata şi perioada
Cursul are o durată de 8 ore de instruire teoretică şi practică (2 ore/zi) şi se desfăşoară în perioada 17 – 18 mai 2021, între orele 1600 – 2000.
Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.
IBR va organiza cursul online, pe platforma ZOOM.
Lector
Luciana Bercean – formator autorizat, cu o experiență de peste 8 ani în livrarea de cursuri în domeniul IT, specializată în programele din suita Microsoft Office: Word, Excel, Access, PowerPoint și Outlook. Deține importante certificări în domeniu: Microsoft Certified Trainer (MCT), Microsoft Office Specialist Expert Excel 2016, expert ECDL
Atestarea
La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 8 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).
Tarif
TARIFUL SPECIAL pentru membrii CCIB cu cotizaţia achitată la zi (redus cu 25% faţă de tariful standard): 402 lei/persoană (nu se aplică TVA)
Plata se va face integral, cu cel puţin patru zile înainte de începerea cursului, în contul Institutului Bancar Roman numărul RO93BTRLRONCRT0261315401, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani (pe ordinul de plată va rugăm să specificaţi numele cursanţilor şi titlul cursului). În cazul în care un participant anunţă retragerea sa de la curs cu 1-2 zile, înainte de începerea cursului, din taxa de participare se reţine un procent de 17 %. În cazul în care un participant anunţă retragerea la data începerii cursului, taxa de participare nu se mai restituie. În toate cazurile există posibilitatea înlocuirii participantului retras cu un alt participant, caz în care nu se percepe nici o penalizare.
Roxana Ivan
Specialist formare, IBR
email: roxana.ivan@ibr-rbi.ro;
tel: 0748 886 839