Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) în parteneriat cu SC Global Consulting & Training Center SRL organizează cursul „Comunicarea în cadrul organizației” în perioada 16-17.02.2018, la sediul CCIB din str. Ion Ghica nr. 4, sector 3, etaj 3, sala 66-67.
Obiectivele cursului
- Cunoașterea aspectelor relevante privind comunicarea organizațională (planurile comunicării, situații de comunicare, stiluri de comunicare, gestionarea situațiilor conflictuale).
- Exersarea competențelor de comunicare pentru contexte și situații specifice organizației din care provin cursanții.
- Optimizarea relațiilor de comunicare profesională în interiorul și în exteriorul organizației.
Structura cursului
- Planuri ale comunicarii în context organizațional: comunicarea pe orizontală și pe verticală; specificul comunicării manageriale;
- Stiluri de comunicare și utilizarea acestora în context organizațional; avantajele comunicării asertive;
- Situații de comunicare în context organizațional – comunicarea cu persoane dificile;
- Conflictele în context organizațional și strategii de gestionare a acestora.
Conţinutul modulelor de curs
Cursul este organizat in module interactive, cu studii de caz, exemple concrete, jocuri de rol și exercitii practice.
Ziua 1 ( 16.02.2018), orele 9.00-14.00
- Planuri ale comunicării în context organizațional: comunicarea pe orizontală și pe verticală; specificul comunicării manageriale;
Evidențiază situații specifice de comunicare între membrii organizației. Cum comunicăm eficient cu colegii sau colaboratorii? Cum depățim blocajele ce pot apărea în comunicarea internă?
- Stiluri de comunicare și utilizarea acestora în context organizațional; avantajele comunicării asertive;
Descrie caracteristicile stilurilor de comunicare. Ce stil de comunicare dominant avem? Știm să utilizăm ascultarea activă? Putem transforma un stil de comunicare agresiv sau pasiv într-unul asertiv?
Ziua 2 (17.02.2019), orele 9.00-14.00
- Situații de comunicare în context organizațional – comunicarea cu persoane dificile;
Evidențiază tipologii de persoane cu care interacționăm la nivel de organizație. Cum recunoaștem diferite tipuri de persoane dificile? Cum este indicat să ne raportăm la ele pentru a avea o comunicare eficientă?
- Conflictele în context organizațional și strategii de gestionare a acestora.
Prezintă tipuri de conflicte la nivel organizațional și strategii de gestionare a acestora. Cum mă raportez la o situație conflictuală? Ce strategii pot folosi pentru a preîntâmpina sau stinge un conflict?
Desfasurarea cursului
09:00 | 10:00 | 11:00 | 12:00 | 13:00 | 14:00 | |
Ziua 1 | Primirea si inregistrarea participantilor, oferirea materialelor suport.
Definitivarea documentelor necesare participarii la curs |
Introducere, utilitatea practica a cursului
Aspecte teoretice fundamentale |
Exemplificare practica a elementelor teoretice
Aplicarea in viata de zi cu zi a informatiilor transmise |
Impartasirea experientelor
Teste pentru identificarea stilului de comunicare |
Studii de caz și jocuri de rol privind ascultarea activă | Briefing privind activitatile din ziua 1 de curs |
Ziua 2 | Actualizarea informatiilor transmise anterior | Identificarea tipologiilor de persoane dificile.
|
Exercitii practice
Jocuri de rol |
Tipologia conflictelor
Cauze ale conflictelor |
Strategii de soluționare a conflictelor
Studii de caz și jocuri de rol Concluzii |
Informarea cursantilor privind alte cursuri oferite |
Feed-back si oferirea Diplomelor de participare |
Beneficii
Cursanții beneficiază de metode de training moderne, care vor facilita dobândirea de cunoștințe și competențe de comunicare eficientă în cadrul organizației, optimizarea interacțiunilor profesionale în contexte de comunicare organizațională pe orizontală și verticală, gestionarea eficientă a potențialelor situații conflictuale.
Toţi cursanţii primesc suportul de curs şi diplomă de participare emisă de Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti şi de SC Global Consulting & Training Center SRL.
Participanţi
Cursul se adreseaza tuturor celor interesati sa isi dezvolte potentialul si sa se orienteze rapid catre succes aplicand tehnici eficiente de comunicare si relationare.
Preţul cursului
375 lei /participant ( scutit TVA).
Firmele membre ale CCIB beneficiază de reducerile corespunzătoare nivelului de cotizaţie, dacă aceasta este achitată la zi.
Plata cursului se face în contul bancar al SC Global Consulting & Training Center SRL
cod fiscal: 30603518
Reg. Com.: J40/9897/2012
Sediul: Str. Tulnici, Nr. 4, Bl. 46, Sc. 2, Et. 5, Ap. 90, Sector 4, Bucuresti
IBAN: RO80RNCB0484129123930001 (RON)
Banca: BCR, Sucursala Romana
Inscriere
Înscrierea la curs se face prin transmiterea formular participare prin e-mail: ana.dulgheru@ccib.ro si/sau anca.apalaghiei@ccib.ro, persoane de contact Ana Dulgheru si Anca Apalaghiei , tel. 0730.990756 ; 0730.980.807- Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București
Formator
Dna. Conferentiar univ. dr. Monica Păduraru este absolventă a Universităţii din Bucureşti, Facultatea de Psihologie, cu specializări în Managementul resurselor umane și al Managementului și evaluării educaționale, doctor în domeniul Științe ale Educației. Este conferențiar universitar în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic din Academia de Studii Economice, unde susţine cursuri de formare iniţială şi continuă pentru studenţi, cadre didactice şi manageri şcolari. Are o experiență vastă în domeniul formării adulților, în domeniile: Comunicare și managementul conflictelor, Formator, Evaluarea competențelor profesionale.
În speranţa că acest curs prezintă interes pentru dumneavoastră,aşteptăm confirmarea participării până la data de 13. 02. 2018.
Cu stimă,
George VODISLAV
Director General