banner incoterms

Curs online – Noutățile INCOTERMS 2020

 

 

Noutățile INCOTERMS 2020

OBIECTIV

Seminarul oferă o interpretare complexă a noilor reguli Incoterms 2020 şi a impactului acestora asupra comerţului internaţional, atât la nivelul contractelor comerciale bilaterale, cât şi în relaţiile cu ceilalti participanti, precum firme/broker de carăușerie, de asigurare, birouri vamale și care susțin logistic acest flux al comerțului international. Fiind emise sub auspiciile Camerei Internaționale de Comerț de la Paris, termenii INCOTERMS sunt recunoscuți şi acceptați pe plan internaţional. Acesti termeni definesc obligaţiile, riscurile şi costurile suportate de cumpărător şi de vânzător, în derularea unui act de comerț, fie că se desfășoară pe teritoriul unei singure țări, fie că se derulează pe unul sau mai multe continente. Seminarul va prezenta nu numai schimbările pe care le aduce INCOTERMS 2020, comparativ cu versiunea INCOTERMS 2010, dar va oferi participanţilor şi posibilitatea înţelegerii scopului, utilizării şi aplicării acestor reguli în practica comercială, prin exemplificarea unor Studii de caz.

GRUPUL ŢINTĂ

Personal bancar din departamentele de plăţi externe, finanțarea comerțului internațional (garanții, incasso, acreditive documentare și stand-by, scontarea efectelor de comerț, avalizare, contracte escrow), juridic, managerilor relații clienți IMM şi corporaţii; angajaţii companiilor care activează în departamentele operaţionale de export, import, vânzare, desfacere, marketing, juridic, financiar-contabil, precum şi firmelor de transport şi logistică, asigurătorilor, declaranţilor vamali, etc.

CONŢINUT

  • Ce sunt regulile INCOTERMS?
  • INCOTERMS do’s and don’ts
  • Clasificarea condiţiilor de livrare
  • Modificările INCOTERMS 2020 față de INCOTERMS 2010
  • Condiţiile de livrare văzute atât din perspectiva Vânzătorului, cât și a Cumpărătorului
  • Documentele de livrare utilizate pentru/în cadrul fiecarui termen Incoterms
  • Studii de caz

LECTOR

Stancu MAVRODINEANU

Cu o experiență bancară (BRCE, BCR, Raiffeisen Bank) de peste 30 de ani, din care 25 în activitatea de finanțarea comerțului internațional. De-a lungul carierei, a fost un participant activ în implementarea sistemului SWIFT în România, pentru categoriile de mesaje aferente finanțării comerțului internațional, în derularea și finanțarea proiectelor comerciale de anvergură, implicând produse și structuri complexe.

Cu participări la cursuri și seminarii interne si internaționale, cu responsabilități în formarea noilor angajați privind produsele fezabile activității privin finanțarea comerțului, Stancu vă va ajuta în asimilarea rapidă a noțiunilor  INCOTERMS și a utilizării acestora cu transparență și echidistanță față de clienți.

PERIOADA DE DESFĂȘURARE

5 octombrie 2021, orele 13:00 – 17:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat emis de IBR, cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

TARIFUL SPECIAL pentru membrii CCIB cu cotizaţia achitată la zi (redus cu 25% faţă de tariful standard): 480 lei/persoană (nu se aplică TVA)

 

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.

 

Mai precis: vom folosi platforma ZOOM, care pentru cursanţi este o platformă gratuită şi care nu necesită crearea unui cont.

Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare.

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.

Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.

Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg

PERSOANĂ DE CONTACT:

Anca Străchinescu, Specialist formare

Tel.: 0748886818, e-mail: anca.strachinescu@ibr-rbi.ro