Încarc Evenimente

« Toate Evenimente

  • Acest eveniment a trecut.

Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice, ediția a II-a

14 martie @ 9:30 am - 12:30 pm

În atenția Departamentului Juridic și a Departamentului Achiziții Publice

 

I N V I T A Ț I E

 

Curtea de Arbitraj București de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București alături de Revista Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv, vor organiza vineri, 14 martie 2025, în intervalul orar 09:30-12:30, dezbaterea cu tema:

Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice, ediția a II-a.

Dezbaterea va avea loc în Aula Carol I, etajul 2, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București – Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (vis-à-vis de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei).

Evenimentul are loc în contextul în care, în ultimii ani, cele mai multe autorități publice locale și centrale și-au crescut volumul de achiziții publice de lucrări, de produse sau de servicii.

În cadrul conferinței vor fi evidențiate avantajele clauzei de arbitraj în contractele de achiziție publică. Totodată, participanții vor avea oportunitatea de a afla cum se derulează și care sunt regulile de principiu ale procedurii unui arbitraj comercial (în fața Curții de Arbitraj București) și care sunt beneficiile sale. Evenimentul va crea un mediu deschis și interactiv de discuții, el adresându-se companiilor și instituțiilor care au avut sau vor avea dosare de arbitraj comercial.

Subliniem că, în ultimii ani, din ce în ce mai multe organizații au început să apeleze la arbitrajul comercial datorită avantajelor sale multiple, dintre care amintim: confidențialitatea (nicio persoană străină nu are acces la dosar fără acordul scris al părţilor), soluționarea rapidă (maxim șase luni) și la costuri mai reduse decât în cazul apelării la o instanţă de drept comun.

 

09:00 – 09:40 | Înregistrare participanți & Networking

09:40 – 09:45 | Deschiderea evenimentului de către moderatorii: Carmen Todică, Conf. Univ. Dr., Vicepreședinte CAB,  si Cosmin Marina– Vicepreședinte CCIB.
09:45 – 09:50 | Iuliu Stocklosa, Președinte, Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB)
09:50 – 09:55 | Cosmin  MARINA, Vicepreședinte CCIB, Secretar General al Curții de Arbitraj București (CAB)

09:55 – 10:00 |  Sorina OLARU, membru al colegiului de conducere al Curții de Arbitraj Internațional de pe lângă CCIR

10:00 – 10:05 | Liviu BOSTAN, Vicepreședinte, Institutul Național de Administrație (INA)

10:05 – 10:10 | Valeria Oana ZAHARIA, Manager, Institutul Național al Patrimoniului (INP)

10:10 – 10:20 | Horațiu PĂTRAȘCU, fost Judecator Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – „Clauza compromisorie în contractele de achiziţie publică, de la reglementare legală la buna administrare în organizarea executării şi executarea în concret a legii. Celeritatea procedurilor arbitrale şi principiile achiziției publice.”
10:20 – 10:30 | Sesiune Q&A
10:30 – 10:40 | Cristina Breden, Director Directia Control Achizitii Publice, Curtea de Conturi a Romaniei
10:40 – 10:50 | Sesiune Q&A
10:50 – 11:00 | Laura DRĂGHICI, Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) 

11:00 – 11:10 | Sesiune Q&A
11:10 – 11:20 | Iuliana IACOB, Avocat, Musat & Asociatii – ”Consideratii practice asupra modului de redactare a clauzei,exemple practice
11:20 – 11:30 | Sesiune Q&A
11:30 – 11:40 | Mihai IONESCU BALEA, Avocat Partener, Sârbu Partners – Avantajele Arbitrajului față de Instanțele Statale
11:40 – 11:50 | Sesiune Q&A
11:50 – 11:55 | Ionuț CRUȚ – Asociația „Conferințele Facultății de Drept” – prezentare Price Media Law Moot Court Competition

12:00 – 12:15 | Sesiune de înmânare diplome

12:40 – 14:00 | Lunch & Networking

 

Înregistrare:

Precizăm că invitația este gratuită , dar locurile se ocupă rapid!

Pentru a vă rezerva locul, completați formularul de participare de mai jos:

Cerințe de Participare: Pentru a asigura un nivel ridicat de discuții și interacțiuni, participarea este limitată la persoane din conducerea companiilor, antreprenori, specialiști sau reprezentanți ai unor companii / organizații. Aceasta cerință garantează că participanții au un nivel de expertiză și interes adecvat pentru subiectele abordate. Participarea se face pe baza confirmării din partea organizatorilor.

 

Pentru înscrieri și informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la

E-mail: registratura.arbitraj@ccib.ro
Telefon:  0755030675.

Vă așteptăm!




     

    Detalii

    Dată:
    14 martie
    Oră:
    9:30 am - 12:30 pm
    Categorie Eveniment:

    Organizator

    CCIB
    Email
    office@ccib.ro;
    Vezi site-ul web Organizator

    Loc de desfășurare

    Birou reprezentare CCIB – Londra
    1 Belgrave Square
    London, London SW1X 8PH United Kingdom
    Vezi site-ul web Loc de desfășurare