Invitație de participare la expoziția organizată în format online „China On-line Import Fair & Matchmaking Of Food & Agro-Products”, CIFFA 2022

Stimată doamnă/Stimate domn
Președinte/Director general/ Director/ Administrator

Vă informăm că, în contextul măsurilor de prevenire și control a pandemiei de COVID-19 și a restrictiilor de circulație impuse de către autoritățile chineze, ce au dus la amânarea sau chiar anularea anumitor evenimente de anvergură pe plan local, începând cu anul 2021, Consiliul pentru Promovare al Comerțului Internațional din R.P. Chineză (CCPIT) a lansat expoziția comercială digitală (online) „China On-line Import Fair & Matchmaking Of Food & Agro-Products” (https://ciffa.fastexpo.cn/CIFFA).

Primele două ediții ale evenimentului expozițional (CIFFA ) au fost susținute în lunile, iunie și noiembrie ale anului 2021. În cadrul primelor doua ediții ale evenimentului CIFFA din anul 2021 au participat activ peste 50 de expozanți internaționali din țări precum: România, Italia, Turcia, Brazilia, Mexic, Mongolia, Uzbekistan, Ecuador, Rusia, etc, și peste 2.000 de vizitatori (comerciali) chinezi, de asemenea au fost susținute peste 150 de sesiuni de afaceri online (video-conferințe B2B).

În acest sens, reprezentanții evenimentului CIFFA organizează cea de a III-a ediție a evenimentul expozițional „China On-line Import Fair & Matchmaking Of Food & Agro-Products” (CIFFA- III) în perioada 28 februarie 2022 – 28 februarie 2023 (format online).

Evenimentul expozițional (de tip B2B) are rol pivotant, din punct de vedere al facilitării comerțului internațional cu produse agro-alimentare pe piața din R.P. Chineză și de asemenea, facilitează exportatorilor străini posibilitatea de a stabili contacte de afaceri în rândul importatorilor chinezi locali, distribuitorilor și angrosiștilor de produse agro-alimentare.

Printre categoriile de produse (agro-alimentare) ce pot fi expuse de către exportatorii străini pe platforma online de promovare a CIFFA (https://ciffa.fastexpo.cn/) se numără: cereale și alimente de bază, legume și fructe, carne și fructe de mare (proaspete/congelate), lapte și produse lactate, vinuri și alte categorii de băuturi, produse de panificație și snackuri, alte produse conexe. Promovarea produselor expuse pe platforma online se  realizează pe tot parcursul anului (12 luni), prin intermediul platformei CIFFA, a platformei de promovare online a CCPIT (www.tradeinvest.cn), cât și a platformelor de socializare online (chineze) precum: Wechat și Tiktok.

Printre facilitățile oferite expozanților se numără: acces la cursuri de formare în vederea înțelegerii specificului pieței, al politicilor de import ale produselor alimentare și agricole pe piața chineză cât și posibilitatea de a dialoga în mod direct cu distribuitorii și cu reprezentanții platformelor de comerț electronic (e-commerce), în scopul formării unei mai bune întelegeri asupra obiceiurilor de consum ale achizitorilor chinezi.

 

Mențiuni:

  • Față de data lansării evenimentului expozitional (CIFFA) din acest an (28 februarie 2022) și a termenului de primire a invitației de către BPCE Shanghai (22 august a.c), societățile interesate mai pot beneficia de participarea la această ediție aproximativ șase luni;
  • În vederea înregistrării societăților RO interesate de participarea la cea de-a III-a ediție a „China On-line Import Fair & Matchmaking Of Food & Agro-Products” (CIFFA III), informațiile cu privire la costurile și condițiile de participare se găsesc în (Anexa 1), iar coordonatele de contact ale organizatorilor sunt:

 

 

 

 

Articolul anterior
Expoziția internațională în domeniile construcțiilor și investițiilor – Bagdad, 1 – 4 mai 2023
Articolul următor
Interes pentru relansarea cooperării economice între România și Republica Democrată Congo