DESCRIERE: introducere în administrarea afacerilor online, înţelegerea tehnicilor de administrare în mediul online la îndemâna antreprenorilor şi companiilor.
GRUPUL ŢINTĂ: antreprenori, angajaţi din instituţii publice, angajaţi din companii private, persoane care doresc să se familiarizeze sau să înfiinţeze o afacere online
CONŢINUT:
- Modele de afaceri pe internet
- Avantaje competitive, inovaţii distruptive si oportunităţi în mediul online
- Aplicaţii de e-business
- Produse şi servicii online
- Managementul resurselor umane în mediul online
- Politica de preţ în mediul online
- Instrumente de comunicare în mediul online
- Confidenţialitatea, încrederea şi protecţia datelor în mediul online
LECTOR:
Mihaela-Cornelia DAN – consultant marketing; conf. univ. dr. la ASE București, Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine (FABIZ). Este membru în corpul profesoral al MBA-ului Romano-German și MBA în Energie, programe dezvoltate în cadrul FABIZ. Îmbinând o experiență didactică și practică de peste 15 ani, Mihaela și-a consolidat pregătirea printr-un doctorat în marketing. Pe parcursul carierei a acumulat experiență aplicată în marketing, lucrând în acest domeniu, la o companie românească. De asemenea, a fost implicată într-o serie de proiecte naționale și internaționale cu focus pe marketing internațional, dezvoltare regională, mediul european de afaceri, etc. În prezent, Mihaela conduce un centru de sprijin pentru start-up-uri în cadrul ASE și este administratorul propriei afaceri. De asemenea, Mihaela este lector/expert asociat al IBR, susţinând cu succes seminarii în domeniul marketing şi publicitate online.
|
PERIOADA DE DESFĂŞURARE:
25 februarie 2021, orele 9.00 – 17.00.
Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM
Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.
Mai precis: vom folosi platforma ZOOM, care pentru cursanţi este o platformă gratuită şi care nu necesită crearea unui cont.
Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare.
Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.
Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.
Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.
Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg
Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere anexate.
IBR va organiza cursul online pe platforma ZOOM.
La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).
TARIFUL SPECIAL pentru membrii CCIB cu cotizatia achitata la zi (redus cu 255 faţă de tariful standard): 655 lei/persoană (nu se aplică TVA)
PERSOANA DE CONTACT
Roxana Ivan
Specialist formare
Telefon mobil: 0748 886 839
e-mail: roxana.ivan@ibr-rbi.ro
[1] Plata se va face integral, cu cel puţin patru zile înainte de începerea cursului, în contul Institutului Bancar Român numărul RO93BTRLRONCRT0261315401, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani (pe ordinul de plată va rugăm să specificaţi numele cursanţilor şi titlul cursului). În cazul în care un participant anunţă retragerea sa de la curs cu 1-2 zile înainte de începerea cursului, din taxa de participare se reţine un procent de 17 %. În cazul în care un participant anunţă retragerea la data începerii cursului, taxa de participare nu se mai restituie. În toate cazurile, există posibilitatea înlocuirii participantului retras cu un alt participant, caz în care nu se percepe nici o penalizare.