Denumire licitatie | Oficiul National Al Aeroporturilor: amenajarea unui centru de date principal.
Lot 01: lucrari de constructie Lot 02: amenajari tehnice: – Furnizarea, instalarea si punerea in functiune; – Intretinerea centrului de date si a echipamentelor tehnice conexe. |
Numar licitatie/cod identificare la organizator | ONDA N° 011/18/AOO |
Obiectul licitatiei | Oficiul National Al Aeroporturilor: amenajarea unui centru de date principal.
Lot 01: lucrari de constructie Lot 02: amenajari tehnice: – Furnizarea, instalarea si punerea in functiune; – Intretinerea centrului de date si a echipamentelor tehnice conexe. |
Produsele licitate | Oficiul National Al Aeroporturilor: amenajarea unui centru de date principal.
Lot 01: lucrari de constructie Lot 02: amenajari tehnice: – Furnizarea, instalarea si punerea in functiune; – Intretinerea centrului de date si a echipamentelor tehnice conexe. |
Numele firmei organizatoare | OFICIUL NATIONAL AL AEROPORTURILOR |
Adresa | OFFICE NATIONAL DES AEROPORTS
DIECTION DES APPROVISIONEMENT PRES DE LA DIRECTION DES RESSOURCES – AEROPORT MOHAMMED V, BOITE POSTALE 8101, CASABLANCA OASIS |
Telefon | (212) 522 53 90 40 / 522 53 91 40
|
Fax | (212) 522 53 99 13
|
Adresa pagina web | www.onda.ma |
Persoana de contact/Departament | |
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) | Lot 01: 114.000,00;
Lot 02: – 324.000,00 dirhami; – 39.600,00 dirhami; |
Documentele licitatiei (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obtinut, pret caiet sarcini) |
Caietul de sarcini este gratuit si poate fi obtinut prin cerere scrisa, la adresa mentionata mai sus.
Planurile imprimate potv fi retrase de la sediul ONDA contra sumei de 13,00 dirhami. Transmitem in anexa cu titlu consultativ caietul de sarcini in limba franceza.
|
Termenul de valabilitate a ofertelor | 90 zile |
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) |
Toate ofertele vor fi trimise sau depuse cu recipisa de primire la biroul de depunere a ofertelor din sediul ONDA, la adresa indicata mai sus, sau remisa Presedintelui Comisiei, la inceputul sedintei si inaintea deschiderii ofertelor, in data de 26 martie 2018 pana la orele 09:30. |
Data si ora deschiderii licitatiei | Deschiderea plicurilor privind referintele tehnico-financiare precum si oferta comerciala se vor realiza intr-o singura etapa. Plicurile se vor deschide in sedinta publica la data de 26 martie 2018, ora 10:00 GMT, la sediul ONDA la adresa indicata mai sus. |
Conditii tehnice specifice (certificate calitate etc.)* |
Conditiile tehnice specifice, normele etc sunt cuprinse in caietul de sarcini anexate |
Conditii contractuale specifice (legislatie locala, etc.) |
Conditiile contractuale specifice sunt cuprinse in caietul de sarcini anexate |
Garantia de buna desfasurare a contractului (Performance Bond) | Garantia de buna desfasurare este de 3 % din valoarea totala a ofertei. |
Experienta necesara* | Conform caietului de sarcini |
Conditii de plata | Conform caietului de sarcini |
Transport | Conform caietului de sarcini |
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE | Bugetul estimativ pentru aceasta licitatie este de 10.229.760,00 Dirhami (1 Euro = 11,00 dirhami) pentru furnituri si montaj si de 4.260.000,00 dirhami / an pentru intretinere.
Caietul de sarcini anexat este cu titlu informativ, anumite detalii putand fi modificate. Cumpararea acestuia este obligatorie pentru participarea la licitatie.
BPCE TANGER Telefax: 00212 539 33 02 05 E-mail: remusradulescu@yahoo.com.br |
Data intrarii/inregistrarii | BPCE Tanger / 30/ 23 februarie 2018 |