Licitație Maroc: Oficiul Național al Aeroporturilor – amenajarea unui centru de date principal. Termen: 26.03.2018

 

Denumire licitatie Oficiul National Al Aeroporturilor: amenajarea unui centru de date principal.

Lot 01: lucrari de constructie

Lot 02: amenajari tehnice:

–        Furnizarea, instalarea si punerea in functiune;

–        Intretinerea centrului de date si a echipamentelor tehnice conexe.

Numar licitatie/cod identificare la organizator ONDA N° 011/18/AOO
Obiectul licitatiei Oficiul National Al Aeroporturilor: amenajarea unui centru de date principal.

Lot 01: lucrari de constructie

Lot 02: amenajari tehnice:

–        Furnizarea, instalarea si punerea in functiune;

–        Intretinerea centrului de date si a echipamentelor tehnice conexe.

Produsele licitate Oficiul National Al Aeroporturilor: amenajarea unui centru de date principal.

Lot 01: lucrari de constructie

Lot 02: amenajari tehnice:

–        Furnizarea, instalarea si punerea in functiune;

–        Intretinerea centrului de date si a echipamentelor tehnice conexe.

Numele firmei organizatoare OFICIUL NATIONAL AL AEROPORTURILOR
Adresa OFFICE NATIONAL DES AEROPORTS

DIECTION DES APPROVISIONEMENT PRES DE LA DIRECTION DES RESSOURCES – AEROPORT MOHAMMED V, BOITE POSTALE 8101, CASABLANCA OASIS

Telefon (212) 522 53 90 40 / 522 53 91 40

 

Fax (212)  522  53 99 13

 

E-mail
Adresa pagina web www.onda.ma
Persoana de contact/Departament  
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Lot 01: 114.000,00;

Lot 02: – 324.000,00 dirhami;

– 39.600,00 dirhami;

Documentele licitatiei
(caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obtinut, pret caiet sarcini)
Caietul de sarcini este gratuit si poate fi obtinut prin cerere scrisa, la adresa mentionata mai sus.

Planurile imprimate potv fi retrase de la sediul ONDA contra sumei de 13,00 dirhami.

Transmitem in anexa cu titlu consultativ caietul de sarcini in limba franceza.

 

Termenul de valabilitate a ofertelor 90 zile
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora)
Toate ofertele vor fi trimise sau depuse cu recipisa de primire la biroul de depunere a ofertelor din sediul ONDA, la adresa indicata mai sus, sau remisa Presedintelui Comisiei, la inceputul sedintei si inaintea deschiderii ofertelor, in data de 26 martie 2018 pana la orele 09:30.
Data si ora deschiderii licitatiei Deschiderea plicurilor privind referintele tehnico-financiare precum si oferta comerciala se vor realiza intr-o singura etapa. Plicurile se vor deschide in sedinta publica la data de 26 martie 2018, ora 10:00 GMT, la sediul ONDA la adresa indicata mai sus.
Conditii tehnice specifice
(certificate calitate etc.)*
Conditiile tehnice specifice, normele etc sunt cuprinse in caietul de sarcini anexate
Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.)
Conditiile contractuale specifice sunt cuprinse in caietul de sarcini anexate
Garantia de buna desfasurare a contractului (Performance Bond) Garantia de buna desfasurare este de 3 % din valoarea totala a ofertei.
Experienta necesara* Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE Bugetul estimativ pentru aceasta licitatie este de 10.229.760,00 Dirhami (1 Euro = 11,00 dirhami) pentru furnituri si montaj si de 4.260.000,00 dirhami / an pentru intretinere.

 

Caietul de sarcini anexat este cu titlu informativ, anumite detalii putand fi modificate. Cumpararea acestuia este obligatorie pentru participarea la licitatie.

 

BPCE TANGER

Telefax: 00212 539 33 02 05
GSM: 00212 664 815 494

E-mail: remusradulescu@yahoo.com.br

 

Data intrarii/inregistrarii BPCE Tanger / 30/ 23 februarie 2018