banner site ccib – comunicare eficienta in bisiness – mai 2018

Cursul Comunicare pentru eficienta in business

Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) in parteneriat cu SC Global Consulting & Training Center SRL organizeaza cursul COMUNICARE PENTRU EFICIENTA IN BUSINESS in data de 24 mai 2018, orele 9.30-17.30 la sediul CCIB, sala Curtea de Arbitraj, etaj 2, str. Ion Ghica nr. 4, sector 3, Bucuresti.

Obiectivele cursului:

1.Transmiterea cunostintelor necesare eficientei individuale, intaririi rezultatelor obtinute prin comunicare si stabilirea de relatii interindividuale eficiente.

2. Operationalizarea la nivel individual si de grup a unor principii atitudinal – comportamentale competitive pentru succes profesional si personal.

3. Cunoasterea, exersarea si aplicarea unui set de instrumente si tehnici cu impact in transformarea atitudinala si persuasiune care se observa in cresterea succesului.

Structura cursului

1. Cunoscandu-te ii poti cunoaste pe ceilalti: o abordare neurostiintifica.

2. Cunoscandu-te ii poti cunoaste pe ceilalti: o abordare psihologica practica.

3. Diferente de personalitate: identificarea lor, predictia si modul cel mai indicat de comportament cu fiecare tip de personalitate.

4. Cunoscandu-te ii poti cunoaște pe ceilalti: o abordare comportamentala si experimentala.

5. Ce pot si cat utilizez din potentialul meu? Cum sa imi pot folosi potentialul maxim?

6. Cum ii fac pe cei din jur sa aibe un comportament ideal?

Continutul modulelor de curs

Cursul este organizat in module interactive, cu studii de caz, exemple concrete, simulari de situatii si exercitii practice, cu urmatoarea structura:

§ Cunoscandu-te ii poti cunoaște pe ceilalti: o abordare neuroștiintific

– Familiarizeaza si faciliteaza intelegerea comportamentelor dobandite in prima parte a vietii. De ce facem lucruri pe care nu ar trebui sa le facem?. Abordeaza „citirea” interlocutorului din perspectiva presetting-ului personalitatii.
Cunoscandu-te ii poti cunoaste pe ceilalti: o abordare psihologica practica
– Evidentiaza aspectele soft ale comportamentului si largeste unghiul din care este analizat competitorul dar si propriile reactii. Cum sa facem ca obisnuintele noastre sa ne ajute si nu sa ne saboteze? Abordeaza „citirea” interlocutorului din perspectiva adaptarii personalitatii.

a

§ Diferente de personalitate: identificarea lor, predictia si modul cel mai indicat de comportament pentru fiecare tip de comportament.

– Surprinde si descrie elementele specifice personalitatilor dificile, accentuate. Familiarizeaza intelegerea si ofera indici de depistare a personalitatilor dificile si furnizeaza elemente de predictie comportamentala .

a

§ Cunoscandu-te ii poti cunoaste pe ceilalti: o abordare comportamentala si experimentala

– Asigura cunoasterea si autocunoasterea din perspectiva indicatorilor comportamentali. De ce nu ma fac inteles si cum sa devin convingator?

a

§ Managementul starilor subiective si decodificarea limbajului

– Strategii de „citire” a individului din perspectiva a microindicilor comportamentali si prin decodarea limbajului. Asigura stabilirea unor relatii calitative prin tehnici specifice derivate din intelegerea celuilalt.
– Citirea interlocutorului pe baza indicatorilor non-verbali.

a

Capture
Participanti

Sesiunea este deschisa tuturor celor interesati sa isi dezvolte potentialul si sa se orienteze rapid catre succes aplicand tehnici eficiente de comunicare si relationare.

Formator

Domnul Dr. Marin Dramnescu este lector universitar doctor in cadrul Departamentului pentru Pregatirea personalului Didactic din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Este psiholog si are o experienta de opt ani in formarea adultilor, fiind si Doctor in Stiinte ale Educatiei dar si Doctor in Stiinte Politice. Domnul Dr. Marin Dramnescu este recunoscut la nivel international pentru activitatea didactica si stiintifica pe care o desfasoara.

Beneficii

Cursantii beneficiaza de metode de training moderne in urma carora vor dobandi competente de comunicare eficiente, isi vor maximiza sansele de succes in comunicare in business, persuasiune si cunoastere psihologica a propriei persoane si celor cu care interactioneaza.

Toti cursantii primesc suportul de curs precum si diploma de participare emisa de Camera de Comert si Industrie si SC Global Consulting & Training Center SRL.

Pretul cursului

375 lei /participant ( scutit TVA).

Firmele membre ale CCIB cu cotizatia achitata la zi beneficiaza de reducerea de 30% din taxa.

Plata se face prin ordin de plata a contravalorii facturii proforme emise de SC Global Consulting & Training Center SRL.

Inscriere

Inscrierea la curs se face prin transmiterea formularului de participare la e-mail:

ana.dulgheru@ccib.ro, persoana de contact Ana Dulgheru tel. 0730.990756, tel: 021.311.44.99 Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti

In speranta ca acest curs prezinta interes pentru dumneavoastra,asteptam confirmarea participarii pana la data de 22 mai 2018.